Retur- och avbokningspolicy
Är du inte nöjd med din beställning?
Vi vill veta hur vi kan förbättra oss!
Du kan returnera din beställning inom 14 dagar efter mottagandet, oanvänd, eller skicka oss ett foto som visar att produkten är defekt. Vi verifierar fotot och i de flesta fall kan vi lösa ditt problem utan retur. Om en retur krävs, ser vi till att pengarna återbetalas till ditt konto inom fem arbetsdagar efter att vi mottagit paketet.
Viktigt: Skönhetsprodukter och artiklar som köpts under rea eller med rabatt kan inte returneras.
Returer per post
Du har upp till 14 dagar efter mottagandet av din beställning på dig att byta en produkt till en annan storlek/färg eller begära återbetalning.
-
Kontakta oss
Kontakta oss via e-post på info@sveadon.se för att informera oss om din retur, så att vi kan följa upp försändelsen när den anländer. -
Packa din produkt
Packa varan säkert i originalförpackningen och bifoga en lapp med ditt ordernummer. Som avsändare ansvarar du för returfrakten. Be alltid om en spårningskod när du returnerar paketet. -
Skicka ditt paket till följande adress:
Company Name: Sveadon
Address :5F, Building 4, Phase 2, Niannianhongjia Cluster, Choujiang Street, Yiwu City, Zhejiang Province, China
Postcode: 322100 -
När vi mottagit din retur
När produkten har kommit fram till vårt lager ordnar vi en återbetalning eller skickar en ersättningsprodukt inom fem arbetsdagar.
Avbeställning
För att avboka en beställning, kontakta oss omedelbart på info@sveadon.se. Om du avbokar ditt köp inom 24 timmar återbetalar vi hela beloppet. I annat fall måste varorna returneras till oss när de anländer.
Fraktkostnader
Det är kundens ansvar att betala eventuella fraktkostnader vid retur av en produkt. Dessa kostnader är inte återbetalningsbara.
Om du får en återbetalning för ditt köp kommer fraktkostnaderna att dras av.
Hur lång tid det tar för din ersättningsprodukt att nå dig beror på var du bor.
Vi rekommenderar alltid att du använder en spårbar frakttjänst eller fraktförsäkring.